דבריו של שר החוץ הסורי אל-שייבאני מגנים את התקיפות הישראליות החוזרות ונשנות על שטח סוריה כהפרה בוטה של ריבונות וחוק בינלאומי, ומדגישים את המתיחות האזורית המתמשכת.
במהלך שיחות עם שר החוץ הירדני איימן ספאדי בעמאן, גינה אסעד אל-שייבאני את התרחבות ישראל ברמת הגולן כהפרה של ריבונות וחוק בינלאומי.
הוא השווה את הפעולות הישראליות לתקיפות האחרונות בלבנון, בטענה שהן מכוונות לתשתיות אזרחיות.
אל-שייבאני הצהיר, "אנו מגנים בחריפות את התקיפות הישראליות הבוטות והחוזרות ונשנות על שטח סוריה ואת ההתרחבות המטורפת בגולן הכבוש, המהווים הפרה ברורה של הריבונות הסורית והחוק הבינלאומי."
בעקבות קריסת ממשלת אסד, ישראל הכריזה על הסכם ההפרדה משנת 1974 בין שני הצדדים כבלתי תקף עוד, עברה לאזור החיץ הסורי ומאז ביצעה תקיפות ופלישות כמעט יומיומיות.
קשורTRT עִבְרִית - האו"ם קרא לישראל לסגת מרמת הגולן
מקור: AA














