פעילי גרינפיס שפכו צבע אדום-דם לבריכה בשגרירות ארה"ב בלונדון ב-10 באפריל, במחאה על המשך מכירת נשק, תחמושת וציוד צבאי לישראל על ידי וושינגטון


עוד סרטונים
פעילים שפכו צבע אדום-דם לתוך בריכת שגרירות ארה"ב
פעילי גרינפיס צבעו את בריכת שגרירות ארה"ב באדום במחאה על מכירת נשק לישראל
עוד סרטונים