אפל שואפת להעביר את רוב ייצור האייפון להודו עד סוף 2026, תוך האצת המעבר כדי להימנע מעליות מכס אפשריות על מוצרים המיוצרים בסין.
01:00
01:00
עוד סרטונים
אפל עוברת לייצור רוב מכשירי האייפון עבור השוק האמריקאי בהודו.
האם הודו תוביל את ייצור האייפון בעקבות המכסים של טראמפ על סין?
עוד סרטונים