איראן השאירה פתק בחדר ההלבשה שלה ב-SoFi Stadium ביום ראשון, בו הודתה ללוס אנג'לס על האירוח במהלך המונדיאל והודיעה כי היא עוזבת בכבוד, אחרי שתיקו 0-0 עם בלגיה ששמר על תקוותיה להעפיל לשלב הנוק-אאוט.
לוס אנג'לס אירחה עד כה את שני משחקי הבית של איראן בבית ג’, והנבחרת שבה לבסיס שלה בטיחואנה שבמקסיקו בין המשחקים.
הנבחרת האיראנית התמקמה בטיחואנה לאורך הטורניר ונסעה לארצות הברית למשחקים בגלל מגבלות הקשורות לשהייתה במדינה, בעוד שמספר אנשי צוות ופונקציונרים של איראן הוטלו עליהם איסורים.
פקידים אמריקאים מסרו שארגון נסיעות המשלחת ימשיך להיות מוערך, בעוד שדיונים על הקלה בחלק מהמגבלות נמשכים.
בפתק הכתוב ביד, שהוציא התאחדות הכדורגל של איראן, נכתב: 'מפרס הקדומה של אלפי שנים ועד איראן המתורבתת של היום, רוח איראן נשארת חיה ונחושה.'
'תודה ללוס אנג'לס על האירוח. באנו ללוס אנג'לס בגאווה, התחרינו בכבוד, ועוזבים בכבוד.'
הפתק גם הודה לתומכים האיראנים שנתנו 'לב, קול ונפש' למען הנבחרת בשני המשחקים וסיכם בקריאה לשלום, כבוד וידידות בין כל העמים.
מאמן איראן אמיר גלאנואי ביקר שוב ושוב את מגבלות הנסיעה שהוטלו על הנבחרת, וטען שהקבוצה נאלצה להתמודד עם אתגרים שאף קבוצה אחרת לא נדרשה לעבור.
איראן, שסיימה את משחק הפתיחה בתיקו 2-2 עם ניו זילנד ב-SoFi Stadium, תשחק את משחקה האחרון בבית נגד מצרים בסיאטל.
מקור: TRT World and agencies


















