המזכ"ל של חיזבאללה, נעים קאסם, ציין כי הם סיכלו את התוכנית של ארה"ב וישראל שכוונה נגדם, והדגיש כי על ישראל לסגת מלבנון ללא תנאים.
בבירת לבנון, ביירות, נערך טקס לרגל "יום העשורא", המציין את היום העשירי בחודש מוחרם.
במהלך הטקס, כלי טיס בלתי מאויש של ישראל טס בגובה נמוך בשמי דאהיה ובירות.
קאסם, מנהיג חיזבאללה, שדיבורו בטקס פורסם, טען כי הם סיכלו את התוכנית של ישראל וארה"ב שכוונה נגדם.
קסם ציין כי ההתקפות של ישראל וארה"ב הן "מלחמה גדולה שמטרתה לחסל אותם", והוסיף: "ישראל רוצה לכבוש את לבנון במסגרת 'פרויקט ישראל הגדולה'. ההתנגדות צמחה כתוצאה מהתוקפנות של ישראל".
"שברנו את הפרויקט הישראלי-אמריקאי ונכנסנו לשלב חדש שיש לבנות עליו", אמר קאסם, וטען כי ההסכם שנחתם בין איראן לארה"ב מהווה "הכרזה רשמית על תבוסתן של ארה"ב וישראל".
קאסם הדגיש כי על ישראל "לסגת מלבנון ללא תנאים מוקדמים כלשהם", והוסיף: "לא תתקבל שום התחייבות המנוגדת לריבונותה של לבנון".
קאסם אמר: "לא נורמליזציה, לא סיום מצב העוינות, לא מתן רווח כלשהו לישראל, ולא נוכחות חלקית בשטחי לבנון – כל אלה אינם מקובלים".
קאסם פנה גם לממשלת לבנון, והדגיש כי על השלטון הפוליטי לפעול באחדות ולהפסיק "ליישם את הכפייה של ארה"ב וישראל".



















